Waiting...

Aaah, har några minuter på mig att "klottra" ner några ord innan idol börjar... Idag var jag hemma från skolan redan före två, var förbi på synsam eller vad fan det nu heter och betalade bort mina glasögon, förbi på AF och avskrev mig från skiten, kom hem och myste på lite innan jag däckade... Helt sjukt hur trött jag var :/ Undra varför jag är så trött jämt? Människan är nog inte skapad för att kliva upp strax efter 5 tror jag. Omänskligt. Okristet. Hemskheter.

Anyhow, vi har ätit tacopaj och det var riiiktigt snajjsigt, bokade också biljetterna till VOLBEAT!!!!! Fyfasen vad underbart, jag som har gått omkring och grubblat över att jag inte kommer få se dom spela... Pff, jag får se dom spela! What a happy day! :D

Haha, fyfan vad Anders Bagge är bäst! Nu blire Idol och sen bastu, sen ska vi sova så vi orkar vakna, vi ska vara i Luleå klockan 10. Spännande!!!!!! :D

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0