I'm lovin' it

Tjo!

Läget med er? Allt är under kontroll här. Känner mig lite halvtrött, låg och glodde CSI och criminal minds till tre i natt, telefonen har ringt stup i kvarten hela morgonen och till slut var det bara att inse att det inte blir mer sömn än såhär, kliva upp och hopp i en iskall dusch och hålla tummarna för att man ska vakna till.

Vilken underbar helg jag har haft. Det är helt sjukt hur allt kan kännas så mycket lättare när får vara med Honom. Underbart väder har vi haft, ätit isglass och vilat ut helt enkelt. Spelat krocket, kubb och besökt stranden. Jag längtar tills vi äntligen får flytta ihop till hösten och skapa vårt eget hem! :D ser framemot det så grymt mycket.

Annars känns allt ok. Allt det här med mamma känns tungt och speciellt att vara här varje dag och se det... nä usch. Känns som att man själv också skulle behöva få lite avlastning från allt, jag trodde aldrig att det skulle kännas såhär tungt men det är fan inte lätt alltså. Men man ska inte klaga, finns alltid dom som har det värre. Men ibland är det lätt att se sig själv som ett offer för allting :) Är det inte så?

Ska fundera på vad jag ska göra idag... en ledig dag, sen jobbar jag kväll resten av veckan... Känns tungt att börja jobba igen, innan man kommer in i det hela liksom :D Latarsel man är!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0