Knäppskalle

Tjing! Sitter i biblan i skolan å har för en stund sen skrivit klart en tenta. Meningen var att jag skulle göra två tentor idag men ojsan, jag hade visst "läst" fel bok (läs: bläddrat igenom), attans... Hade kikat igenom den engelska boken å hon hade grundat frågorna på den svenska boken, som är en HELT annan bok, vilken generös lärare! Bara jag som var en dumskalle... hoppas jag får samma chans till hösten igen! :D höhö

Nu väntar jag på att älskopälsko ska sluta jobbet så vi kan ses en sväng :) Sen tar jag bussen hem, cyklar hem från busstationen, kanske hinner vila lite, äta å sen ska jag jobba kväll. Har haft lite strötid här i Kemi så har gått omkring på stan å ordnat sånt där som ska ordnas inför flytt! WEEE! :D hösten närmar sig sakta men säkert... å det ska bli alldeles, alldeles underbart!



Det är fan omänskligt att kliva upp före 5. Det borde vara olagligt! Ingen är ju människa efter det... höhh.

Peace.

Kommentarer
Postat av: J & A

Du skrev något "nästan" oförlåtligt... Citat: " hösten närmar sig sakta men säkert... å det ska bli alldeles, alldeles underbart!"



Vi är ju inne mitt i sommar nu juuu!! Ingen höst här inte. ;) Inte ännu iaf. ;D

2011-06-20 @ 11:36:12
URL: http://akiralipton.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0