Irritation

Sitter och glor på femman och Ballar av stål. Jag tycker programmet är skitroligt, jag kanske har dålig humor men då får det vara så ;) dock blir jag irriterad på finnen som är programledare. DETTA ER EN TEVLING! TA IN VÅRA TEVLANDE! Tävling och tävlande heter det, för fan! VELKOMMEN TILLPAKS! Nåja... har nog sovit för lite då till och med detta irriterar mig grymt mycket.

Fryser som fan gör jag också, har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Skrev idag en lista på allt som måste göras i skolan, och det var ingen kort lista... :( Sen ska man ju helst hinna jobba litegrann också! Ska bli intressant att se om man överlever våren :D

Ne, nu ska jag slöglo på tv och sen sova. Min trötthet har gått över i övertrötthet och nu väntar jag bara på att den ska släppa så jag bara kan vara trött! Låter helt sjukt men så äre...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0