Fucked up

Nu nu nu är det mycket som händer i huvet igen. Eller mycket är det väl inte egentligen, eller jo... eller vem fan vet. Läggan är uppsagd i allafall och det känns fucked up, om några veckor är det utflyttning och jag får verkligen hålla tummarna att jag hittar något i Kemi, annars kommer jag ta livet av mig. Nä, lite väl drastiskt kanske men ni hajar. Livet är bra drastiskt ibland. Fucked up life.

Ingenting är roligt längre. Det är fucked up. Jag vill bara att min man ska komma hem så jag kan känna glädje, sann glädje.

22 nätter kvar... hur jag nu ska palla. Det är helt sjukt det här, jag vill aldrig aldrig aldrig mer befinna mig i en sånhär situation igen. Aldrig. Det är en fucked up situation.

Jag saknar dig, älskling. Utan dig är jag fucked up.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0