Fullbokad!

Lever jag ännu på söndag så är jag riktigt nöjd över mig själv. Idag har det suttits i möten, pluggats, nu tar jag en liten paus å glor tv å slöar. Kanske ska lägga mig ner å blunda 10 minuter eller så, känner att jag måste samla lite ny energi. Fattar inte varför jag är så sjukt trött nuförtiden?! Äter regelbundet, rör på mig, äter mindre socker än nånsin... kan det ändå vara vitaminbrist eller något? Jag har aldrig varit den som behöver mycket sömn, 5-6 timmar räcker gott å väl för mig... men nu kan jag sova hur länge som helst utan väckarklockan. Sen har jag grymt svårt att somna också, ligger å snurrar i flera timmar innan segisen John Blund kommer. I don't get it. Mitt liv är nog ett kaos för tillfället, kan ju bero på det också ;)

Imorn går jag skola 10.15-14.00, skriver en tenta 16.30 å efter det hem å börja plugga till fredagens hemtenta. På onsdag har jag bara en lektion som tur är, men då har vi även socarnas julfest, så det ska förberedas å fixas å även festas å ätas på kvällen ;) på torsdag har jag en lång dag i skolan... ska även försöka hitta tid att förbereda för Finlands Independence day-party som ska hållas på torsdag kväll; alltså blir det fest även då. Fredag är jag ledig från skolan :D WEEEII! Men dock har jag en hemtenta som ska lämnas in så tidigt som möjligt, så vi sen kan åka mot Haparanda å till syster å ha våran traditionella julbaksdag! :D På lördag är det plugg på schemat, å sen även en Portugisisk födelsedagsfest på kvällen... så gissa vad jag ska göra på söndag?! INTE ETT SKIT! Ska ännu försöka klämma in några timmar i gymet där mitt i all röra, hur fan det nu ska gå... men det blir säkert bra :) Kul att ha massor att göra, dock blir jag bara stressad över att tiden går så fort å jag ännu har massor massor å MASSOR kvar att göra innan jullovet! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!



Nu ska jag vila lite, sen blir det å läsa ut boken till tentan imorn, gå igenom lite anteckningar å sen får vi se... blä, känns lite pirrigt :)



- Så känner jag mig nu... helt braindead.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0