Busy woman

Shiieeet alltså vad upptagen jag känner mig nowadays. Har fått lite andra ansvarsområden i handledarkursen vilket innebär att jag måste springa runt på en del olika möten för att kunna förstå vad den huvudansvariga handledaren gör, å förhoppningsvis kunna göra ett lika bra jobb sen när det bara är jag kvar... pirrigt, men kul som fan :)

Jag borde ligga å sova redan för länge sen, ska upp tidigt imorn å demonstrera ;) kan bara inte sluta glo på alla dessa CSI skitar å Criminal minds som spelas på tv jämt, ser jag början så måste jag se slutet. Nästan som tvångstankar ;) farligt farligt. Tur det snart är slut, börjar bli lite småsliten faktiskt. Till helgen blir det halloween party å uppsatsskrivning, gissa vilken av dom jag inte riktigt ser framemot... nåja, a girl's gotta do what a girl's gotta do.



Mina hjärtan ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0