Hjääääääälp!

HOHOHOHOHOOO så typiskt mig att försöka plugga å sen gör jag fan allt annat än det! Någon som har nåt bra tips på hur man får bättre självdisciplin??! SERIÖST ALLTSÅ! Mitt är fan nere i noll å det har det varit i flera år. Jag blir inte klok på mig själv, å det är inte bara pluggandet det gäller, utan även sovandet, pengaspenderandet, ta-tag-i-viktiga-sakerderandet... Fattar inte. Jag kanske bara måste acceptera att jag är en människa som ALLTID gör saker i sista sekund, men hur jävla roligt är det? :D Skulle vara skönt att slippa stressen å slippa hata sig själv pga att man återigen är ute i sista sekund ;) jävla miffo man är.

Å inte nog med det så har jag tappat bort min kära kalender! Jag vet inte hur många möten jag missat redan pga att jag inte har min älskade kalender med mig (minne som en guldfisk), å sen är jag alldeles för snål för att köpa en ny ännu, är ju nytt år snart ;) NÅGON SOM SETT DEN?! Ååh...

Snart är det lördag å dags för inflyttningsfest! Ska bli superduperroligt, längtar redan efter en god drink... efter all "slit" är jag värd en ;) eller två... Höhö.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0