Organiserad kaos

Klockan har precis tickat över midnatt här i Finnelandet å jag är inte ett dugg trött. Jag har haft så fruktansvärda mardrömmar dom senaste veckorna så det hela handlar nog mest om att jag inte vågar somna, även om jag kanske skulle känna mig småtrött... helt sjukt.

Förra natten somnade jag efter tre, sen vaknade jag av att katten höll på å leka med pennor, laddare, bollar, kläder å allt vafan den just i det ögonblicket lyckades hitta, och jag fick tyst på katten å hann somna i 10 minuter så ringer Laotans larm, å inte nog med det så ramlar telefonen mellan sängen å väggen i den där jävla glipan! Nå, det var bara att ställa sig upp å slita bort sängen från väggen å ta upp telefonjäveln å slå av larmet, kallt som i ett isbjörns rövhål var det också, katten skrek å solen sken in genom fönstret å huset höll på att blåsa bort... ja, där i det ögonblicket kände jag att snart brister det ordentligt :D



Imorn är det dags för intervjun! Jag har inte förberett mig för fem öre, men det går som det går. Har inte tänkt på det så mycket, har 1000 andra saker att ta hand om. Självklart håller jag alla tummar å tår men jag har valt att inte engagera mig i det för mycket. Jag blir lätt för upptagen av saker :)

Snart är det morgon, å då kommer syster å barnen å Sandra å barnet! :D haha, konstigt... Men kul ska det bli :) Hoppas bara på bättre väder imorn än det har vart idag, här har det ärligt talat varit världens storm. Skulle ta en kvällspromme till affären å självklart medans jag var där inne å handla så började det ösregna. Då vi bor alldeles intill sjön så blåser det typ 150m/s å dom där regndropparna kändes som knivar mot kinderna när jag började gå hemåt :) Men jag klarade mig. Helt genomblöt var jag.

Jag orkar inge mer nu.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0