Swammel

Första dagen av mitt så kallade "lov" har snart passerat å jag har inte fått något gjort... what a surprise ;) Har dock läst lite i böcker så jag får väl nöja mig med det... imorn måste jag sätta igång med skrivandet, annars blire inge gjort!

Imorn åker jag till Happis å myser en hel dag, ska bli så trevligt :) Torsdag kommer barnen hit å leker en sväng då syrran ska sätta sig under nålen igen å sen åker jag med dom till Happyranda igen för att (hör å häpna) gå på en arbetsintervju. Har inte direkt höga förväntningar på den då jag vet att det är en s.k. "eftertraktad tjänst" men, det kostar inte att prova ;)

Idag har jag för första gången klippt afrohår... å det gick väl bra. Det var roligt :P HAHA. Fan vad trött jag är. Nee men ärligt talat, det gick bra. Det var konstigt. Typ som ull :P Vet inte ens varför jag skrev detta, lite pinigt. Nåja...

Nu jävlar ska det hända grejer här. Nu är jag trött på detta, ärligt talat. Det ska nog bli bra bara jag bestämmer mig för det :) WEI!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0