Tack

Sjukt att det är söndag. Igen. Tycker mest det är söndag hela tiden :) Men det gör inget, kul att tiden går. Nästa vecka har vi självstudier från skolan, vissa kallar det för "lov". LOV in my ass, jag har så sjukt mycket skoluppgifter att göra så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Eller jo, jag hinner. Är bara lite småslö ibland :)

Jag har bara två år kvar av min utbildning... det är ganska sjukt. Sen säger jag tack å hej å drar vidare. Å det bästa är att ha någon som Laotan att dela allting med... det är helt underbart. Nu vet jag hur det är att vara lycklig varje dag. Varje dag.

    

Tack för att du är min. Tack för att du gör livet lätt att leva, tack för att du älskar mig även fast jag är svår att älska vissa dagar. Tack för att du inte ger upp. Tack för att du är du.

Peace.

Kommentarer
Postat av: bigSys

<3

2011-10-16 @ 23:35:38




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0