Jeffla...

Tjing!

What's new?! Jo, glömde ju skriva förra gången att jag tappat känseln i mitt vänstra lillfinger... helt skumt. Ibland är känseln borta helt å hållet (ni vet sådär, om man ex "sitter på foten" att den domnar bort), å sen ibland så kommer den tillbaka lite lite men sen så domnar den bort igen :D Förslag på vad det kan vara? Det hände helt plötsligt förra veckan när jag var på väg till skolan, fick panik å trodde resten av handen skulle domna bort, sen armen osv, trodde jag skulle få hjärtattack där mitt i rondellen å jag måste ha sett ut som hej kom å hjälp mig med tårar i ögonen å fingret uppe i vädret. Men jag hoppas på att symptomen från en hjärtinfarkt inte sitter i i flera dagar :D Eller vad? Nån sjuksköterska som vet vad det kan vara? Min egna sjuksköterska här hemma tycker bara jag är lite knasig i huvet... :D Men tror inte det kan ge symptom som bortdomningar i fingret? Haha, ja... Jeffla problem man har.

Det blev alltså ingen tatuering för mig idag å fan vad besviken jag är! :( Han hade tydligen blivit sjuk. Satt där å väntade ett bra tag tills syrran hörde av sig å sa att han mått dåligt igår. Han hade dock kunnat informera oss tycker jag! Jag mena, be nån lägga upp en jävla lapp på dörren ska väl inte vara så jävla svårt?! Nåja... gick tillbaka till skolan å bitter var jag. Jeffla skit.

Nu har jag betalt räkningarna å fört över pengar till mitt finska konto å jag hoppas för Guds skull att jag gjorde rätt... att det kan vara krångligt när det gäller olika länder ibland, förstår liksom inte. Jag borde diska litegrann å sen ska vi iväg å äta med ett kompisgäng, det blir nog bra det tror jag. Jeffla gott ska det bli.

Jo, å sen är det typ svinkallt i våran lägga. Ärligt. Yllestrumpor å långärmad på hela tiden å köket kan man inte vara i utan skor/tofflor på fötterna. Var förbi å klagade men "det finns inget man kan göra" tydligen för att huset är så gammalt å att "börja byta ut fönster å dörrar är en så stor kostnad"! EEEH! Jag vägrar å betala 450€ för en lägenhet där jag måste frysa arslet av mig (speciellt nu när det är -30 ute!!!) å sen ska dom ännu höja hyrorna i mars! Glöm det. Jag vet inte riktigt var jag ska gå vidare med det här ärendet men dom har inte hört nog av mig ännu :P Jeffla finnarslen!

Nu ska jag ta på mig skoteroverallen å gå å diska! JEFFLA!



- Syr som satan...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0