Nattblogg

Åh.

Just nu känner jag bara lycka. Det är en sån underbar känsla, speciellt när den bara kommer... bara sådär. Helt enkelt. Å heeelt underbart.

Idag när Sandra skulle åka hem så körde hon mig till Anjan & Tan för vi hade bestämt oss för att plugga lite... mhmm, yeah right. Vi drack thé å surrade om allt å inget, ringde elektronikaffärer å drömde. Jag älskar Anjans thé, det är något speciellt med den. Thé a´la Nepali way, har ingen aning om vad man har i den men den är supergod. Anyhow, vi kom fram till några saker vi ville ha med på presentationen å jag ska försöka fixa det under morgondagen. Efter några timmar tog jag på mig mina kläder (såg ut som en michelingubbe med lager-på-lager) å prommade hem, det är inte långt men jag hann frysa till rätt ordentligt. Kom hem å lagade en sen middag som bestod av omelett med paprika, lök å tomater å sen var det dags för min tv-kväll! Once upon a time å Revenge har jag sett ikväll, å hur ska jag orka vänta en vecka till?! Är så sugen på att ladda ner dessa serier men då har jag inget att se framemot å det blir ju värre :D Aah, vilket dilemma.



- Once upon a time... torsdagar klockan 20.00 (svensk tid) på kanal 5!



- Å direkt efter det, självklar Revenge på Trean! :D

Semlorna blev jättegoda förresten. Stolt är jag!

Nu ska jag dricka ett glas vatten, borsta tänderna, tvätta bort sminket å gå å lägga mig brevid min underbara man som redan ligger å sover å jag kan faktiskt höra hans gnisslande med tänderna... hade han inte varit så överdrivet söt så hade jag garanterat blivit irriterad på gnisslandet ♥ jag älskar dig Laotan.



- Min snygging. Det är så man blir knäsvag när man ser på honom. Å tänk att nån som han kan älska nån som mig... helt otroligt!

Peace.


Kommentarer
Postat av: Santeri

Jätte goda semlor! :)



<3

2012-02-03 @ 08:12:46



Postat av: Beatrice

Tack för hjälpen!

Du är länkad som jag lovat!

2012-02-03 @ 11:28:28
URL: http://beatriiicej.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0