Snöstorm!

Hallååååå!

Sitter här å försöker hitta lite material till morgondagens redovisning men njaa det går väl sådär! Mest går det sådär för att jag är så sjukt lat. Kom hem för en stund sen, har varit på ett möte om våran internationella dag (låter så viktig när jag säger "möte" men det är ett möte! :D) som ska vara nästa vecka på torsdag å jag hoppas att det kommer bli kanon! Jag är så glad att jag fått den där möjligheten å bli vald som en ledare för internationell handledning å kunna bolla mina tankar å idéer å faktiskt kunna förverkliga många av dom med hjälp av skolan å lärarna. Denna möjlighet hade jag aldrig kunnat få under min studietid i Övik. Så tack, tack, TACK! :D

Vädret har gått från -32 (igår) till -14 (idag) å snöstorm! Förstår mig inte riktigt på det här jeffla vädret ibland. Men hellre snöstorm å sånt väder att man faktiskt kan vara ute å röra på sig också utan att frysa till döds.

     



- Lite snöbilder från stan. Å det sista fotot är taget från vårt vardagsrumsfönster... stackars kvinna som håller på att skotta snö, what's the point liksom? :D

Nu är det pluggtime!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0