And the time flies...

Sista juli. Redan?! :D

Ja, då var ju mina funderingar å åka å hälsa på i Happis en sväng då jag förmodligen inte kommer jobba nu den närmsta tiden iaf. Känner mig lite smått uttråkad här då alla andra jobbar om dagarna, jag bara vandrar runt å gör inge nytta whatsoever ;) Hm, lite konstigt känns det att åka till Happyranda faktiskt, på nåt konstigt sätt. Var först meningen att jag skulle åka idag, men har lite grejer jag måste få gjort så det blir nog bättre imorn. Sen är det förjävla hett här idag så hade nog inte pallat å sitta i tåget :D Aja, förra natten när jag låg å sov så sött hade jag en dröm om Frasses, kan ni förstå... fyfan vad äckligt sugen jag är på en frasseburgare nu :( kanske jag saknar Happyranda lite, men bara yttepyttelite. Mest saknar jag min älskade familj ♥

Nu snart tänkte jag dra iväg på skopunkten å lämna tillbaka ett par skor, köpa mig en subway-macka, komma hem, sätta mig ute i solen på ballen å mysa med katten. Tvätt står på schemat, å packningen för Habi. Jag är lite kluven när det kommer till packning, ska jag ta med mig allt jag har här? Det är kanske lika. För när jag sen kommer tillbaka hit (måste vara här innan den 19:e augusti igen...) så kommer jag bara för en vecka eller två så då behöver jag inte så mycket kläder. Eller...?! :D Fan alltid det här med packningshelvetet. Nåja, det ordnar sig nog.



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0