Dag 11 - mina syskon

Mina syskon. Mina systrar. Mina älskade systrar.

Jag är stolt över att ha er som mina systrar. Jag är tacksam för att ni är mitt kött å blod. Jag är glad för alla dom minnerna vi delat tillsammans å jag är lycklig över att vi kommer att dela fler fina minnen med varandra. Jag har aldrig tvekat på er å jag har alltid bara känt kärlek för er allihopa. Jag ser upp till er å jag känner lycka för vad ni har, å jag kan skatta mig själv lycklig över att ni finns.

Var alltid er själva, för ni är så bra på det. Jag älskar er å kommer alltid att göra det!





- Hittade tyvärr ingen bild på oss alla fyra tillsammans förutom en som är tagen på sportsbar för två år sen där vi alla är heeeelt WAISTED så jag vågar inte publicera den ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaa - tur att du inte publicerade den!

Vi får se till att försöka fixa en syskonbild när vi ses allihop!

LOVE <3

2012-07-31 @ 14:25:47




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0