Pure happiness is easy to find - just open your eyes

Ah, vilken dag alltså! Morgonen började helt underbart med att jag försökte läsa ett sms som jag fått å jag förstod inte riktigt, trodde jag fortfarande drömde när jag flera gånger fick läsa "vi blev föräldrar till ett litet gossebarn"! Vilken lycka! Grattis till underverket min fina syster å Stefan, äntligen är han här, som vi alla har väntat på honom (även fast jag trodde det var en tjej men ack så fel jag hade ;)) ♥

Annars går mina äventyr helt bra här i huvudstaden. Jag har fått se grejer jag aldrig trodde jag skulle få se (både positivt å negativt) å tiden har faktiskt passerat för fort känner jag! Man vaknar på morgonen, promenerar, åker buss, promenerar, jobbar, promenerar, åker buss, promenerar, äter, promenerar, kommer hem å sover - dag in å dag ut! :D Jag har i allafall gått så mycket så mina skor är helt slitna redan, nu inväntar jag skatteåterbäring så jag kan köpa mig riktiga skor! Fastän man inte "går ut på prommis" så blir det ändå en hel del steg när man har avstånd till bussen å från busshållplatsen till jobbet å tillbaks.

Vädret här är kanon! Har väl regnat två dagar tror jag, +20-25 grader hela tiden å allt är så grönt å vackert! Men med grönt å vacker kommer också snorig näsa å ont i halsen å kliande ögon, ja, från grönt å vackert å 30 barn ;) Jag har alltid vetat att mitt immunförsvar är helt PASKA så när jag hörde att jag ska börja jobba på dagis/förskola så visste jag att efter 1-2 veckor kommer jag vara dunderförkyld. Mhmm, here I am... Har inhandlat värktabletter å allergitabletter för jag har fasen inte tid å vara sjuk nu när jag ska tjäna pengar! :D

Nu ska jag försöka få i mig lite käk (skulle kunna äta mask då jag inte känner nån smak...) innan jag drar iväg på biblan å skannar in lite skit :D



- Godingen ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0