African clothing!

Tjingtjong!

Hoppas alla har en mysig fredag. Jag skulle plugga men hur bra gick det då?! Jag började städa istället! Å då mina vänner... då undviker jag verkligen pluggandet. Illa...

Sitter å funderar på vad jag ska ha på mig ikväll då det är girls night hos Faith. Sen imorn blir det Happyranda å utgång med tjejorna! :D Jag vill hitta afrikanska kläder till skolans African Night men jag hittar inget bra ställe att beställa ifrån, nån som kan ge mig några tips?! UK kanske?! Men då blir frakten sen dyr som attan... nåja. Hittade ett par snygga brallor i Sweden, med coolt mönster som man hade kunnat "sy om" till kjol/klänning å dom var inte ens dyra men skulle helst slippa å sy då jag inte kan sy för fem öre :D men man gör det man måste göra!





- Kan inte vänta tills jag får åka till Nigeria å köpa färgglada kläder å tyger, dom är ju så vackra!!!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0