Gult är inte fult!

God kväll!

Hoppas alla har haft en mysig helg! Jag hade som vanligt en ledig fredag då jag åkte till Happyranda å besökte syster å mamma, hann även träffa Camilla å Carita en sväng å det var mysigt. Lördagen hade jag bara funderat på att vara hemma tills Anjan ringde å övertalade mig att följa med till Happyranda/Torneå för shopping, å så blev det också! Vi tog bussen dit, besökte ikano först (köpte ett par gula skooor från skopunkten!!! :D) sen drog vi vidare till Rajalla/På Gränsen där jag hittade ett gult linne, gul tunika å en chockrosa tunika, köpte även en gul sjal... jooo såatteee, behöver jag säga att jag kommer att klä mig i gult i sommar?!?! :D Sen drog vi vidare till IKEA för lunch å sen till busstationen för att åka hem igen.

Idag har jag sovit länge, fixat med tvätt, lagat hemmagjord pizza (helt underbart god blev den ;)) å nu sitter jag här å glor på tv. Ska mysa med älsko hela kvällen å imorn är jag ledig som vanligt, då står det plugg på schemat!



- I LOVE YOU!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0