Sjukstuga

Jepp, fan vad kul. Jag hann liksom just säga till några klasskompisar "fifan va folk är sjuka nuförtiden" så knackade febern på dörren. Så jävla typiskt... jag vill inte vara sjuk, det är ju dags för sportlov! :D

Anyhow... inte direkt så jag har kunnat ligga still idag ändå, det kan jag aldrig å speciellt då jag har feber... känns som att jag blir 3 ggr mer aktiv då än vanligt. Sov som en kratta förra natten å vaknade kring 8.30, kom å la mig på soffan å glodde lite tv å försökte andas å kring 12 somnade jag en timme å när jag vaknade upp var jag så uttråkad så jag inte riktigt visste vad jag skulle göra. Såja... tänkte koka lite thé men såg kaoset (diskhögen) å jag kände att jag inte kunde låta bli, diskade bort det som var (typ 10 kastruller, 700 tallrikar, muggar å typ alla våra bestick...) å kände hur jag blev yr i bollen å svettig som fan så fick sätta mig ner en sväng... fick syn på kokboken å bläddrade fram smulpaj receptet för å göra äppelpaj :D Sen var det bara till å börja skala äpplen, kändes som att det tog hundra år när händerna skakade av febern, svetten rann å jag kände mig full... min bättre hälft undrade om jag är riktigt 100% där uppe, varför pina sig själv liksom? Näe fyfan å bara ligga, man får ju liggsår :D Iaf... pajen smakade gott (det jag kände smaken av) å det är också det enda jag lyckats äta idag så uppdaterar min "dag 4" imorn istället då jag - förhoppningsvis - kommer äta nåt annat än paj.

Nu sitter jag å tittar när Laotan spelar Resident Evil på PS3:an vilket är skitläskigt, inte undra på att jag har konstiga mardrömmar! Två nätter sen drömde jag att Elina å Camilla skulle döda mig! Eeh, what the hell liksom? Ne, i väntan på att Revenge ska börja så ska jag fixa i ordning lite thé å bära täcket å kuddar till soffan å bara mysa ner mig. Känner att jag ansträngt mig nog mycket idag så nu blire å vila lite ;)

Nästa vecka kör vi (läs: jag) igång med hårdträning å ändringar i kostintaget så wish me good luck! :D



- Mina pluttisar! ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0