What the...?!

Heeeeeeeeei.

Sitter i skolan å lyssnar på nigeriansk musik å försöker plugga lite medan jag väntar på handledarmötet som börjar om en timme! :D Är lite smått uttråkad men what to do... får se framemot att efter mötet så är det dags för ZUMBA! :D Bättre kan det nästan inte bli ;)

Nu har jag skickat säkert 20 jobbansökan om sommarjobb så nog är det konstigt om jag inte får jobb, speciellt i en stad som Helsingfors! Satan säger jag bara. Det är några dagar kvar tills vi får säga upp lägenheten, öööö?! :D Nu vet jag att många undrar what the hell?!?!?! (speciellt mina systrar som slagit vad om när nästa flytt sker...) men det måste bli så för att vi inte har råd att ha två lägenheter under sommaren om vi åker till söder för jobb + att jag ändå ska göra min 3-månaders praktik där till hösten så vi måste likaväl ha en lägga där (Laotan ska ju byta skola dit...) :) sen ska jag även skriva uppsatsen å göra sista praktiken där också, så vi kommer i princip inte komma tillbaks till norr efter sommaren (nån vecka skola här å var men inte mer än det)?! Låter tokigt att säga så, men så äre nu :D Har även mejlat om några lägenheter så jag håller alla tummar å tår att allt ska gå bra nu, det brukar ju oftast ordna sig men med mig vet man aldrig, det kan skita sig i sista sekund också :P Ja nu vet jag inte riktigt om jag förklarat allt helt korrekt, det råder kaos även i mitt huvud för tillfället så om allt låter osammanhängande å oplanerat så oroa er inte, jag har det mesta under kontroll ;)



- Sometimes I have to tell myself to stop thinking ;)

Det är bara tre veckor kvar tills vi åker till Skåneland å myser med storasyster å bebismagen! :D Ska bli så mysigt å få åka iväg bara med Laotan då vi aldrig gjort det förut, å jag hoppas han blir lika kär i Helsingborg som jag blir varje gång jag åker dit.







- Helsingborg, förra året i mars! :)

Nu ska jag skicka några arbetsansökningar till å sen ger jag upp för idag ;) inväntar möte å zumba, sen blir det klyftpotatisar, lövbiff, vitlöksbröd å grekisk sallad till middag. Mums eller?!

Peace.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-31 @ 18:09:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se/



Postat av: BigSys

Ok... Helsingfors nu alltså?!?! :) vi har väl släkt kvar där med...

2012-04-09 @ 13:55:50




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0