I'm leaving on monday morning

Tjo!
 
Återigen är det ett tag sen... jag får som sug efter att blogga men då vi inte har direkt fungerande internet hos mami så skiter det sig. Igår skulle jag söka efter recept för morotskaka å det tog mig en halvtimme att googla för allt var så segt! NEJ TACK! Blir mest galen känns det som.
 
Allt är ok här annars, man är med om mycket nytt för tillfället... :) Mysigt å skrämmande men det ska nog gå bra. Förra veckan var jag å kikade på en lägga men har fortfarande inte hört nåt om den, kanske blev det så att vi inte fick den... :/ Får ringa å höra idag å samtidigt passa på att ringa lite andra hyresvärdar för att visa intresse så att säga.
 
Sitter på "jobbet" å inväntar ett möte som jag ska gå på själv, utan min handledare! (gör ju alltså praktik som skolkurator...) Känns lite pirrigt men samtidigt så ska det bli väldigt intressant, hela praktiken hittills har varit väldigt givande å rolig så jag ser framemot dom här 7 veckorna som jag har kvar! :D
 
Helt sjukt hungrig är jag, då jag missade frukosten i morse. Lite illamående :/ Blä. Aja, inte länge kvar så äre lunchdags.
 
Hoppas alla har det fint. Jag mår superbra :)
 
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0