en lördag

eller är det fan lördag idag? ;/ helt jävla ute är man. sitter å skumar med elina på msn vilket är alltid lika roande ;)


igår var vi med gänget å spelade basket på nikkalaskola. eller jag spelade inte, jag satt på bänken å lekte a-lagare :D sen till slut när jag hade tappa känslorna (jag sa så igår) från fingrarna å dom var helt blå så bestämde vi oss för å åka vidare :D vi åkte till keräsjoki samlingslokal å spelade pingis å biljard :P fyfan vad kul det var, å jag höll på å spöa danne hela tiden :D sen åkte vi till stan en sväng å skumade lite, kom hem, kollade desperate housewives å sen soooov jag! jo när jag kom hem så hade hunden bitit sönder sin jävla blöja :P fan vad less jag blev. nåh, sånt som händer, bara å köpa ny. nu fattar jag inte vad jag snackar för skit...

idag... vette fasen vad som händer. har iaf tvättat kläder som en galning, sitter med shorts å t-shirt på mig för att jag har slängt allt i tvättmaskinen å tumlaren :P yeye. dom är väl torra snart så man kan åka typ till stan, orkar inte sitta här å skuma.

nu... kom syrran :D

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0