mitt inre kaos

blää, är så stressad men samtidigt inte. jag vet inte vad jag ska göra å när jag ska göra det. hojja. nåja, allt ordnar sig säkert :) snart till mamma å grilla med mina små underbara hjärtegryn å förhoppsningsvis blir kvällen underbar! :D

å allt inom mig säger bara BOOOOOOM!!!!! som om en bomb skulle sprängas eller nåt. å jag vette fan varför, kanske för att jag försöker undvika något som inte går att undvika? gör jag rätt eller gör jag fel? kanske, kanske inte? jag vet inte å jag är så trött på å inte veta men samtidigt är jag rädd för å ta reda på det jag vill ha reda på, för tänk om allt bara går åt helvete vilket det alltid brukar göra? usch, jag vet inte. mitt inre kaos... men nu ska vi bara låta allt vara, i allafall för ikväll. jag vill inte förstöra min eller nån annans kväll, jag vill bara ha kul å försöka glömma allt det dåliga även om det inte alltid är det lättaste... blä.

p a p p a ,  j a g  s a k n a r  d i g  ♥

Peace.

Kommentarer
Postat av: Elina

I'm here for you. Always and forever, and you know it!

2007-04-30 @ 17:27:23



Postat av: Lisa

Hm. Det där låter inte så bra, jag trodde först att du var stressad över studenten men det låter inte riktigt som det. Kan det vara så att..? Aja, jag kommer ingen vart med att sitta här och försöka luska ut vad du lagt i ryggsäcken den här gången. Men bara så du vet så får du gärna fylla min.

2007-05-05 @ 12:43:26
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0