påsklov

Kan ju inte direkt sucka och säga "men guuuuud vad skönt med lov" då det mest känns som att jag har lov hela tiden ;) Går ju knappt skola nå mer. Men för övrigt så kan jag säga att jag är så fruktansvärt stolt över mig själv! Jag hade geografiprov idag och för första gången på... ja, jag vet inte hur länge, så kändes det att det gick bra! Utan fusk och sånt! :D Me happy.

Annars har jag inte gjort mycket, vaknade tidigt idag, har nästan blivit pensionär. Duschade, fixade mig, åkte till skolan, gjorde prov, åkte till mamma, vi åkte och köpte godis och var och hälsade på Jennifer och Kristoffer, åkte hem till mamma igen, satt, Stefan och Pat kom förbi, ut på stan lite, Pat hem, Camilla kom, vi åt, Stefan hem. Sen har jag, syrran och Camilla åkt omkring (åkt och åkt, vi har suttit på pissinfo och parkat för det mesta) och snackat lite skit bara. Sen var det en gammal vän som ville att jag skulle komma och hälsa på vilket kändes förbannat skönt, inte bara annars utan även i hjärtat :) Lovely. Nu är jag hemma och ska nog kolla nån 70's show och nanna gott sen, Lisa ringer imorn och vi ska skuma! Oh yeah.

Nu vill jag få ett bra avslut på det hela men jag är ju inte så jävla påhittig av mig så det får bli... hmm... god natt ;D

Peace.

Kommentarer
Postat av: micke

vad fan är skuma??!!

2007-04-06 @ 11:23:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0