pensionär

hej era nötter.

yepp, jag har allvarligt talat gått å blivit pensionär :( jag har ett tråkigt liv å sover skitlänge. å idag är en såndär livet-är-skit dag. jag undrar varför fan man steg upp över huvud taget? bläää, lika bra å sitta här å ruttna bort :P tyck synd om mig...

annars sååå... är lovet snart slut. som vanligt. det är fan alltid slut. inget vettigt har man väl gjort för den delen heller. iofs var jag å mamma å kollade på tyger till min balklänning igår, så det är väl tur att det går framåt i allafall. hittade såååå fint brunt tyg å sen skulle den där... hmm... tygmänniskan (hon som jobbar där) börja förstöra det med nå mommospets från 60-talet ;/ usch usch. fint väder det var igår förresten, sån jävla snöstorm så det finns inte. fan om jag skulle fått möte på E4:an så skulle det vart kört, man såg inte var fan vägen slutade :P då hade man säkerligen hamnat i diket. men tur att det bara är vissa idioter som kör då (ja jag vet, är en av dom, var ju tvungen å komma hem :P) å nu snöar det som fan igen å man undrar ju om det kommer bli sommar alls här... suck.

nu har jag fått klaga lite så nu kanske det passar å duscha å åka till stan en sväng sen :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeen da, var inte så negativ! :)

2007-04-12 @ 17:08:52



Postat av: micke

hm, mitt namn kom inte med...?

2007-04-12 @ 17:09:20



Postat av: Lisa

Eller du kanske kommer ut ur skåpet? ;)

2007-04-13 @ 12:04:34
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0