what to do...

mmmmhjääh *grymtar* jag har ingenting å göra! :( blä. har städat, har tvättat, har diskat, har vart ut med hunden, har gjort ALLT man kan göra... ja, verkligen allt!! det finns iiiingenting kvar att göra nånsin nå mer!!!! jehl...

jo jag glömde skriva igår att jag ska bli lilla Kristoffers gudmor! :) ska bli så kul. min lilla prins!

hmm... för första gången på länge så känns det verkligen att livet har en mening, även om man inte har trott det förut. det mesta känns bra :) visst finns det småsaker som man skulle vela ändra på å så, men fan vem orkar sitta å klaga hela tiden? usch...

sen känner jag bara massa konstiga känslor... kan det vara?... nej... det får inte... är det så så vet jag inte vad jag ska göra. det får inte. *suddar bort*

Du kommer mot mig, du säger inget, men det är dina ögon som förför,

och som en ängel, du svävar runt mig, jag vet inte riktigt hur du gör,

Men allting som jag förut känt som fått mig säga nej,

jag släpper allt sånt där, jag släpper allt sånt där för dig . . .






Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0