2007

jag är inte för tidigt ute... va?

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ohja. hände mer det här året än vad jag trodde i slutet på år 2006. men där ser man, allt blir inte som man tänkt sig...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
bestämde mig för no nyårslöften, å så kommer det att förbli :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
joo.

4. Dog någon som stod dig nära?
farbror.

5. Vilka länder besökte du?
finland å sverige ;)

6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
nja inte nu direkt så man funderar på det hela tiden men...

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8/6, studenten :)

8. Vad var din största framgång 2007?
jag vågade mer.

9. Största misstaget?
vill inte ångra något. "man lär sig av sina misstag"

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha, om jag har...

11. Bästa köpet?
hmm, måste nog säga pass... eller kan jag säga säng? :P i såfall... säng! ;D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
umm, svår fråga... kläder? bilen? shit?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
har haft en massa såna ögonblick faktiskt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
rihanna - umbrella :P timbalands låtar... å sånt annat tjafs ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnade tror jag... men känns som att jag lärde mig vad riktig sorg å riktig lycka är, å det känns bra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
bara tagit det lugnt ett tag, fått lite tid å andas å fundera.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
grubblat

18. Hur tillbringade du julen?
med my family :)

19. Blev du kär i år?
jaa. trodde ju inte det heller men :) hihi.

20. Hur många one night stands?
mehh:P pass.

21. Favoritprogram på TV?
ooh, desperate housewives, sex and the city å grey's anatomy är ju bäst ;P

22. Bästa boken du läste i år?
liza marklund - gömda. tror till å med det var den enda boken jag läste i år :P

23. Största musikaliska upptäckten?
hmm, upptäckte inge ny musik i år :P

24. Något du önskade dig och fick?
joo ;*

25. Något du önskade dig men inte fick?
massor :( å lite till...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
firade med nära å kära

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nja, svår fråga. nog finns det ju säkert nåt men ingenting jag grubblar över varje dag :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
jobbig, "lärorik", annorlunda.

29. Vad fick dig att må bra?
hmm, varit lite halvtaskigt år men... alla dom jag tycker om får mig å må bra :) familjen. köra fort med bilen ;) haha. osvosv.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
eric mabius, han som spelar daniel i ugly betty. mmmmmmh ;)



31. Vem saknade du?
pappa mest av alla :)

32. De bästa nya människorna du träffade?
dom vet vilka dom är :)

33. Har du utvecklats som människa?
joo det tycker jag :)

34. Har du sårat någon/blivit sårad?
har jag säkert gjort å jag har blivit sårad också...

35. Till slut... Till vilka önskar du ett gott och lyckligt nytt år?
till alla som förtjänar det :)


usch jag är så satans sjuk så jag orkar inte sitta här mer. ska fortsätta kolla på hajar som hajar! :)

Peace.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja visst var den :D

2008-01-03 @ 13:50:41
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Sandra

ja, det var riktigt roligt... men.................................................................. det fattades en person... och det var du! ;) kramikram, ha det så bra hos karln :)

2008-01-04 @ 15:29:49
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Lisa

Hur läbbig var filmen? :D

2008-01-06 @ 20:24:49
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Wee joo visst var den! :D

2008-01-07 @ 12:14:00
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Ojoj, starkt jobbat ;) Du kunde sova ordentligt sen då? :)
Vad tyckte du om Boogeyman?

2008-01-08 @ 13:07:01
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Jo nej det håller jag med om! Fast i och för sig, få filmer är värre eller lika läbbiga som Saw. Man blir lite hårdhudad ;)
Men så bra.. Att du mjuknar upp så kan vi se skräckfilmen här uppe också ;)

2008-01-08 @ 14:25:49
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Hema du är guldvärd. Så tårögd jag blir när jag läser din kommentar. Tack snälla du.

2008-01-09 @ 15:15:51
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Mia

"Du måste uppdatera också!!" dax för dig nu!:)

2008-01-09 @ 20:45:34
URL: http://myyaaa.blogg.se



Postat av: Sandra

Nääääääääääääähääääääää! du måste lära dig "stegen" så att vi får se en liten uppvisningen sen när du är hemma och full :P Jag har juh låten på mobben så... nu kan du inte säga så mkt... du kan "stegen" och jag har musiken! hahahahahahha Vill se, vill se! kram

2008-01-10 @ 14:21:01
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Lisa

Ja, det är nog ett rätt ovanligt namn i våra öron. Men i hela sverige 2005 var "Elsa" det sjuttonde vanligaste flicknamnet på hundra. Så inte speciellt ovanligt är det egentligen :) De gamla namnen har börjat kommit tillbaka.
Babyfebern ja, nu känner jag den :) Fast jag vet inte, jag har inte varit speciellt mottaglig för någon babyfeber tidigare. Känslorna har bara kommit och gått. Det är nog nu det senaste året som jag ägnat mer tankar åt det. Jag får helt enkelt sitta barnvakt så ofta jag kan, för här blir det ingen babyverkstad :)

2008-01-11 @ 07:11:02
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0