en snabbis

kör en snabb uppdatering här bara :)

julafton kom å gick, å den var jättebra faktiskt. fick en satans massa presentkort å lite pengar, en ny klocka (en bruuuun ;D) å lite annat smått. åt god mat å hade det allmänt kul bara :) på juldagen var det utgång å det var också hur kul som helst. vi var till stadt å det var mycke folk där, blev återigen lite less på deras barsystem (tog aaaaslänge å beställa) men men så är det. kanske borde ladda upp med lite mer personal nästa gång? jag menar... det var ju likadant förra gången vi var dit. nåja, nog om det. kul var det i af :)

pia å stefan åker hem i natt, mia å markus ska köra dom till oulu flygplats. vid 4 tiden åker dom härifrån. fyfan vad jobbigt :S nåja. jag jobbar imorn så även om jag hade velat köra dom så hade jag inte kunnat, hade varit så död hela dagen annars.

aja, hursomhelst så jobbar jag imorn 10-18.15 å på fredag börjar jag 10 på morgon å slutar nångång på kvällen/natten. vi har inventering så man vet aldrig hur sent det blir. dessutom är det flera som är på semester så... SUCK! inte mycket å göra åt. sen får vi väl se om det blir luleå å mellandagsrea på lördag! fick ju presentkort på H&M så är lite sugen på å handla faktiskt ;) men får se hur man orkar efter fredagen. sen är det helg å nyår! fyfan. hade planerat å vara nykter i af, känns onödigt å behöva bli full, var ju ut igår ändå så :) å på onsdag nästa vecka åker jag till ö-vik :) weee ♥

nej nu ska jag försöka göra nåt vettigt å typ... sova snart :)

nattinatti!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0