nudlar å ryggont

jag äter nudlar å har så förbannat %&%¤# ont i ryggen! jag vill skrika å gråta men försöker behärska mig... vi fick in varor på jobbet idag å eftersom jag haft ryggbesvär innan så borde jag inte ha lyft grejor som väger 50 kg. men det tänkte väl inte jag på förrän nu? tur att nudlarna är goda annars hade jag nog hängt mig själv från balkongen.

johanna spådde alltså mig å lisa idag å det kändes bra för på nåt sätt så kändes det som att jag kanske fick lite mer mod. jag är feg å så men det gäller för mig å ta ett steg i taget, allting kan inte hända på 5 sekunder som johanna sa å vilket jag alltid tror att kommer att hända. jag är så korkad ibland...

nu orkar jag fan inge mer :(

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför? Alltså varför jag tokig?

2007-06-14 @ 09:51:50
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Lisa

Jo jag vet. Lite tokig är jag. Men du är själv också! När vägarna är i Luleå... ;D
Mm nätintill panik. Det förklarar känslan ganska bra faktiskt. Fast inte när jag tänker på sommarlov, men allt annat från förr i tiden. :/

2007-06-14 @ 12:48:50
URL: http://llllisa.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0