helgens resumé

haha, huj vad jag började tänka på annelie när jag skrev resumé... "skriv kort å korrekt" blablaaa "jag är hög" osv...

annars då? idag har jag äntligen fått lägenheten klar. alla grejer är borta å vi var dit ikväll å städade det sista :) eller :(? jag vet inte. sorgligt å jobbigt men ändå som en... skön känsla. jag ska aldrig mer dit. jag bor inte där längre... usch... men förr eller senare så måste man ju komma över det...

igår satt vi med brudarna hos lisa å hade brudkväll :D det var skitskoj, spela lite spel, snacka lite gojja osv. å jag tror jag kom hem vid 4. lyckades väl somna vid halv fem nångång. men, helt klart värt det :) å så vaknade jag idag av att... vad fan vaknade jag av :S aja, whatever... typ vid 11. låg i sängen till 13 :P haha slö som nå jävla jehu. steg upp, käka en macka... satt å glodde typ. surfa lite osv. åkte till torneå me make å handlade lite, kom hem, åkte till nikkala. å nu sitter man här, nyduschad å ganska trött. skola imorn vid 9, har en lektion. sen tänkte väl jag å sara gå till bilden en sväng :) måste till haparanda bostäder å banken också, å kanske hinna besikta bilen... hmm... jojo ;) jag hinner, jag hinner. nemas problemas! <--undra var jag fick det ifrån också? :o

näe nu orkar jag fan inte flumma mer... jo, den här låten kom på radio idag när jag körde hem från nikkala... p

"Incompatible, it don't matter though
'cos someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
you're not easy to find

Is it possible Mr. Loveable
is already in my life?
right in front of me
or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
who knows how to love you without being told
somebody tell me why I'm on my own
if there's a soulmate for everyone


Here we are again, circles never end
how do I find the perfect fit
there's enough for everyone
but I'm still waiting in line"

fuck you natasha bedingfield :P

nu... äh.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du bruden, det var verkligen jätte roligt i lördags! Sådana kvällar ska det defenetivt bli fler utav! Många kramar!

2007-10-01 @ 15:06:44
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

Hoppas att du har det roligt i ö-vik... men inte alltför roligt, för vi vill juh ha tillbaka dejj till Happis sen ;) Nä skämt åsido... Men jag hoppas verkligen att din helg är och förblir lyckad! Kram!

2007-10-06 @ 16:39:11
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Lisa

Som en blixt ur klar himmel, vad glad jag blir, vad det något speciellt du tänkte på? :)

2007-10-08 @ 10:45:50
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Sionac

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-12-16 @ 08:50:38
URL: http://sionac.blog.ca




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0