perfectly broken

ja shiiit... ett tag sen sist igen :) det blir så när man inte har nät hemma. men vi ska väl mest troligt börja flytta nu till helgen... vilket känns... hmm vet inte. har inte funderat på det å orkar inte göra det heller :)

annars då? går bra i skolan, har mitt första matteprov nästa måndag :) men det känns som att det har gått bra iaf. läraren vi har nu är såååå mycket bättre än han vi hade tidigare. jag förstår faktiskt nånting av det jag gör vilket känns helt skumt :P söker jobb... flytt... kommit igång med träningen också :) kanske man överlever ändå? återstå å se.

nää nu ska jag ner å... göra nåt. ringa nån :) less på å vara själv.

"one word would end it, if you ever heard tear the page out
that reminds me when I swore that I'd be strong
now the next time has come and gone, well maybe I'm wrong

I know it only hurts when your eyes are open
lies get tossed and truth is spoken
it only hurts when that door
gets open dreams are lost and hearts are broken

I know what you're feeling, it's hard to believe in someone, someone who's not there 
I know that your waiting 'cause love is worth saving, but only for so long, so long, so long..."

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anneli

jaha, nå det var ju inte kul med en söndrig mobil.. har du inte garanti på den ännu?
nå jag har en gammal nokia här som aldrig går sönder.. =) du kan få den hehe :)

2007-09-18 @ 12:37:15
URL: http://anneli.blogg.se



Postat av: Lisa

Nej, tyget blev så mättat tillslut så det skulle inte gå att färga igen. Men det blev ju bra, ganska ändå, tillslut. Men jag hade smått panik, det hade jag.
Nåväl. Bra nu :)

2007-09-19 @ 07:47:43
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Anneli

Okej, nå det var ju bra. :) Vet du om dom då ska laga den eller hur ska dom göra?

2007-09-19 @ 13:28:35
URL: http://anneli.blogg.se



Postat av: Silasastrid

Big tnks for interesting and useful site!

2009-02-19 @ 10:36:30
URL: http://silasastrid.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0