fettisdag

oooh, höll ju på å glömma bort hela fettisdagen ;D tur håkan påminde mig... nu ska jag bara få lisa å sandra me mig å äta semlor... med sylt... mmmm :D

jaah, jag har alltså vaknat efter 8 idag :P å det är inte alls likt mig å vakna så satans tidigt. orsaken till det var att dom håller på å lägga golv här i hallen, just utanför mitt rum, å dom sågar å härjar me hammare å fan allt. jag såg nog ungefär ut såhär när jag vaknade...



men men, det gick bra ändå :P slumra till några gånger tills jag insåg att det inte är nån idé å försöka sova nå mer.

hursomhelst så var jag å busade med lisa å sandra igår :) var på handelsporten å köpte mig en jacka å så sa tanten där att det är 50% på ALLT! inkluderar min jacka då ;) så det var en happyday. sen drog vi vidare till sandren där hon kockade till hennes man, sen åkte jag hem å åt lasagne ;) satan vad gott det var. sen till vuono en sväng å hälsa på syrran å sen till lisa :) lissen bjöd på fika å det va gott ;) haha. satt å skumade ett tag å promenerade till minna sen. blev massa snack om ingenting som vanligt men det var trevligt :) sen kom jag hem å däcka som en klubbad säl lite efter ett nångång.

nu hade jag tänkt duscha så fort jag kommer ut från mitt rum :) sen ska vi på stan å busa. å äta semla :P

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! hörru! hittade din pixbox... jag vill att du tar bort en bild på mig... den där man sitter och "sjunger"!!!!!!!!!!!!!!!! o fyyy faaaan, snälla ta bort... egentligen vill jag inte alls vara med... usch! men... om du tar bort den så blir jag glad... :D usch... jag kan inte hantera att se mig själv på bild... det ser bara så förjävligt ut... hujja! :P kraaaaaaaaaam!

2008-02-07 @ 19:16:47
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

Tack så mycket honey! :) Du ska veta att det betyder mycket för mig. Kram på dig. Hoppas du har det nice hos karln :D

*semla* hahahaha du vet vad jag menar! hahaha lr? hihi

2008-02-08 @ 11:42:46
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

jag misstänkte att du inte förstod semla :D men jag tänkte bara på det du sa när vi satt på caféet och käkade semla! Du var verkligen "ful" i munnen, hehehe. hahaha. hihihi.hoho. *skumig*

2008-02-09 @ 17:34:17
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

hey hey heeeeemaaaaaaaaaaaaaa! hihi ;)

2008-02-11 @ 13:30:39
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Sandra

var bara så irriterad på min kära lärare som egentligen inte borde få kalla sig lärare och det knappast i organisationsteori! Den muppen har nada koll, och man skulle ju kunna tro att en person som undervisar i organisation är iaf lite organiserad! lr?
jaja.. nu ska jag äta och glotta tv, har haft en lugn morron o nu tänkte jag slappa ännu mer innan jag pluggar nån timme :P ha en bra alla hjärtans dag stumpan! kram!

2008-02-14 @ 12:15:39
URL: http://sandren.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0