ny frisyr å bodypump

då fick man en lite förnyad frisyr iaf. vågade inte göra en drastisk klippning å är faktiskt lite besviken på mig själv :( det är ju bara hår, det växer ju för fan! men nää... jag var för feg. suck... kanske nästa gång? sätter in en bild nån dag när jag orkat fixa håret ;)

sen var vi bodypump igår. ett skönt träningspass faktiskt :D men fan vilken träningsvärk jag har idag. HUH! men det var faktiskt jävligt skönt.



får se om man går som en invalid imorn... annars får man väl dra sitt feta arsel till aspen å köra ett pass igen :P vi bokade badminton tid igår också å nästa tid som fanns var nästa vecka på torsdag! snacka om fullt hus. nåja, vi bokade den iaf. lisa jobbade till 19 å vi hade tid 19-20 men... ja man får se hur det blir helt enkelt :)

sen tycker jag att bindor, tamponger å choklad ska vara gratis för kvinnor en vecka i månaden!!!

för övrigt så vore det kul å veta vilka som läser ens blogg egentligen :) man har ju ganska många läsare men ingen kommenterar ju. höhh... säg hej åtminstone :D

sen har jag ju nån sånhär pixbox också... http://uniqueee.pixbox.se. där finns det några bilder :P kommer fler sen när jag... har fler bilder. HAHA!

nu ska jag fortsätta ha PMS å tycka synd om mig själv.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var jätte fin i håret! Det var very nice :)

2008-02-20 @ 10:05:16
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: Ida-Sofia

nå hej hej

2008-02-21 @ 19:50:17



Postat av: Mia

roligt att ni kom å testade, äntligen :) det var ju inte så illa heller.. ganska kul egentligen!

2008-02-21 @ 20:16:38
URL: http://myyaaa.blogg.se



Postat av: Hema

haha, hej ida ;D är du här å snokar ;)

2008-02-21 @ 21:54:01
URL: http://myah.blogg.se



Postat av: BIG sys

Kul o höra att du är igång med träning!! Hoppas det håller i sig. En annan har totalt tappat motivationen och har svårt att hitta tillbaka...

2008-02-22 @ 15:01:28




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0