tjugo+

oh, då har man fyllt 20. det är nu man ska börja betala "vuxenpris" för allt, betala för tandläkaren å allt möjligt. suck. inte känns det speciellt. det enda jag känner av är en förbannat jobbig baksmälla från lördagen... men jag har mig själv å skylla. det var inte meningen först att vi ens skulle grogga men sen vart jag så sugen å jag fick med mig camilla. vi satt hos camilla å grogga litegrann å åkte sen vid 4 till klubben. vid 8 var jag hemma... HUHH, slitet. sov nån timme å vaknade sen. kände att jag var såååå trött å ville sova mer men jag kunde inte. jag kunde bara inte :S kändes helskumt faktiskt. aja, har alltså sovit tre timmar förra "natten" så jag borde ju vara död nu... vilket jag känner lite smått att jag är. sova snart, sköööönt!!!

hursomhelst så ringde chefen mig i fredags å frågade om jag kunde jobba lördagen. sure bacon sa jag. slutade kl 15 å åkte iväg till alko sen ;) hehe. kom hem, fixade tårtan å fikat å folk kom förbi å var jättegoa å snälla, å det känns konstigt å få så mycket uppmärksamhet :) men nu är den dagen över. nu är det bara å invänta nästa år...

imorn jobbar jag 12-16 å sen ska jag å johanna iväg till veterinären. på tisdag blir det å simma med lisa å eventuellt kemi med syster, om det inte blir på onsdagen. torsdag blir det badminton å fredagen blir nog lugn... 30-års fest på lördag å jobb 11-15 på söndag :) that's my week. sen måndagen därefter åker markus å jonas iväg till lumpen... kommer kännas skumt till en början :P inte för att jag ser dom så mycket men... ändå. sen efter det så är det bara en vecka kvar så åker jag ner till ö-vik igen :) hihi!

nej nu ska jag se klart nån film me queen latifah å sen ska jag nog sova... kanske. om jag inte duschar först. äh, jag vet inte.

"jag blundar å somnar bredvid dig, äntligen..."

Peace.

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis

2008-01-21 @ 00:41:15
URL: http://ndail.blogg.se



Postat av: Joy!Hanna

Heeej Gums! :) Vad härligt att din fikastund blev som du ville att den skulle bli. :) Jag ville så gärna komma och vara med, men jobb är jobb. :( Imorgon blir det lite ändrade planer, ringer dig imorgon iof men veterinären blir uppskjuten, ska beställa tid till VC (a.k.a cykelverkstad) ;P Nää, men magen har nu blivit så allvarlig så jag får inte ens ner vätska, det gör så frukstansvärt ont. Så får vi se om dem kan hjälpa mig eller om jagska söka mig till annan ort.
Sen tänkte jag kolla med dig, visst skulle vi till IKEA på fredag? :D Kram

2008-01-21 @ 03:14:02
URL: http://Iohannaa.doggyblogg.se



Postat av: Lisa

Jaha, blev det någon Kemiresa med yster? Vilken tid var förresten badminton bokad? Jag slutar 16 imorn. Och du, fredagen där kan bli lugn mot kvällen men på dagen ska vi ut och göra stan osäker! :) Ska vi förresten mysa på kvällen också? :)

2008-01-23 @ 09:27:54
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: Jenna

Det går väl, lite segt med så mycket skola bara. Fick i alla fall veta att jag klarade matte D, så aldrig mer matte för mig! :)

2008-01-24 @ 17:53:14
URL: http://jenna.webblogg.se



Postat av: Elin :)

Hej :) Förlåt att jag inte ringde dig när du fyllde år, har varit mkt här nu.. Men hoppas du fick en rolig kväll. Pussokram

2008-01-25 @ 13:30:35



Postat av: Abdirahmanmarlene

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 08:16:39
URL: http://abdirahmanmarlene.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0