i väntans tider...

UUUH ,snart!!! mellan den 10:e å 15:e ska svaren komma! *pirrigt*

för övrigt så har jag inge internet hemma nå mer, glocalnet var gay så surfinnen i mig kom fram när jag skulle ringa å diskutera med dom. för det första så hade jag plats nummer 104 (!) i kön. så jag var inte så överlycklig när jag väl kom fram efter 1,5h... sen sa jag bara upp skiten, vill inte ha nåt me dom å göra nå mer :P ringde till bredbandsbolaget å skaffade internet via dom istället, så nu tar det nån vecka innan man får nät. tur man kan kolla mailen på jobbet i värsta fall, om man inte får snylta nät från nån som nu ;) haha. annars har det inte hänt nå mycke, jobba å jobba å jobba. slöa lite när man kommer hem å glo på tv å duscha å sova. men nog är det skönt å jobba :D chefen tycker det är så kul när jag är så ivrig å knappt vill gå hem när vi stänger, men jag trivs verkligen med allt det här nu, det känns så bra :) hihi. hade fått ihop över 100 timmar på två veckor, å då har jag inte ens jobbat varje dag :P haha. ja det är skoj.

neh ska väl hitta på nå bus hära innan jag ska åka hemåt :)

saknar daj!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0