weekend survivor

ja herregud vilken helg det har varit :P fredagen var lugn (för min del), satt hos sandra å kollade på let's dance medans tjejerna satt å groggade lite. körde iväg dom till krogen å körde hem lisa å åkte hem å sov :) jobbade 10-16 på lördag å efter det var det bara snabbt till alko, hem å fixa håret å iväg till sandra där jag fort hann kladda på lite smink å sånt :P iväg till lisa där vi överraskade henne med att en homeparty säljare kom dit :D haha. det var skoj. massa leksaker å oljor å man fick smaka å klämma å känna å det var jättekul faktiskt. sen hade vi mest uppdrag åt lisa som hon skulle utföra å samla vuxenpoäng å så fick hon ett diplom av mig å sandra ;) sen satt vi mest å spelade, snackade skit, dansa, snackade lite mer, skrattade. åkte iväg till krogen å tiden gick jättefort tyckte jag :P träffade massa folk, dansa lite till å drack lite för mycke... åkte iväg hem, åt, snacka i telefon å sen soooomnade jag. sov länge... pallar inte ens å säga hur länge :P men länge. å skönt var det. jag kommer slänga upp lite bilder på min pixbox sen när jag har tid :)

nu har jag just bastat å före det var vi på pumpen. vet inte om jag tog i lite extra idag eller om jag bara var lite slöare, men tyckte det var sjukt jobbigt :P haha. skönt med bastu efteråt å nu kommer jag nog somna snart... eller om jag ska se nåt avsnitt av cashmere mafia först :) en serie som jag såg reklam om att skulle börja på... trean eller femman. handlar om fyra tjejer som bor i new york. sex and the city wannabes tänkte jag, är ju ett troget sex and the city fan ;) men nej, har ju iofs bara sett kanske... tre avsnitt men jag tycker inte det är likadant. det verkar helt okej :) sen är ju lucy liu med å hon är en av mina favorittjejer så det skadar ju inte att hon är med :D dessutom så är hon ruskigt vacker.

image20

jaja, nu ska jag fortsätta med slöandet ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! F*n vad mysigt vi hade det under våran romantiska bullkväll ;) Detta måste vi göra om, bara det finns bulla hemma :P för övrigt så hade vi det j*vligt kul under helgen! Det gör vi oxå om = vårat liv blir ett enda ätande av bullar och groggar! hahah:) Du är en riktig såpatjej ;) Men det är roligt med tidsfördriv ;) Nu coachen(min PT haha) har jag säkert gjort dig lycklig när jag har kommenterat! :D KRRAAM

2008-03-11 @ 20:01:18
URL: http://sandren.blogg.se



Postat av: ab

Men tjeena bruden! :)
Jadå, jag ha ju det, vilken helg det har varit:P

2008-03-11 @ 22:37:13
URL: http://annaberglundh.blogg.se



Postat av: Lisa

Haha, jag tror att vi brast i skratt när någon sa något (eller när vi sa något, eller skulle ta någon bild och hörde något) - minns inte riktigt :)

2008-03-12 @ 08:20:53
URL: http://llllisa.blogg.se



Postat av: ab

men jaaa:) klart vi komemr tillbaka, och ni måst ju komma hit någon helg!:)

2008-03-12 @ 16:42:08
URL: http://annaberglundh.blogg.se



Postat av: Ravntomine

many thanks for your dedications to this world

2008-09-24 @ 11:35:09
URL: http://ravntomine.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0