snacka om studenter...

tjo!

då va hemtentan inlämnad :) kändes väl... sådär? men förhoppningsvis så gick det bra. kl 10 va vi då inne i stan, jag å sandra, å bokade ett grupprum i skolan. sen kom micke å sara dit, madde dök upp efter ett tag, cecilia kom förbi å lisa kom efter hon vaknade ;) det va en jävla massa surr å babbel i nån timme först innan vi sen blev seriösa å fick klart allt.

sen vare dags för lunch, å det va så kul när jag tänker efter nu :D vi visste inte riktigt var vi skulle äta, om vi skulle äta sallad eller baguette eller kinesiskt eller indiskt... så stod vi utanför biblioteket å diskutera... kommentarer som "men jag har fan inte råd, jag har bara 65kr!", "men jag har säkert en tia å låna", "men du va skyldig mig 50 kr, sen hade jag typ nån tjuga i jackfickan", "va kostar det å äta där?", "nee jag har fan inte råd" dök upp. haha... allt ska va så jävla svårt :D lät så jävla studentaktigt alltså. nåväl, efter att vi nästan ätit upp varann i bilen för vi skulle vänta på sara när hon lämna in sin tenta, så åkte vi till gullänget å åt på målet. vi va 5 st men fan så trång bil sandra har. det är som jag säger, baksätet är inte gjort för feta personer :P satan va trångt det var. men det funkade! å mätta blev vi. släppte av madlie, sara å micke i stan å jag å sandra drog på hemma-butiken eller vad den nu hette? köpte mig en choklad julkalender ;) *fniss* måste ju ha! måste ju räkna ner dagarna till jul! efter att sandra hånat mig ett tag så blev hon nog också lite sugen på att köpa en... får väl se ;)

nu sitter jag å ser på extreme makeover, home edition å jag kan fan inte va utan å lipa nångång till det programmet :P är lite irriterad på ty dock när han aldrig kan hålla käften. han skriker hela jävla tiden. det är en sån människa som man bara vill... bitchslapa för att han ska va tyst.

anyway, nu ska den här fattiglappen samla ihop alla roliga räkningar å kolla om jag har råd å köpa mat imorn :P jag har smör å köttbuljong i kylskåpet å man kommer inte så långt med det.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Micke

haha riktigt bra dag;)

2008-11-24 @ 19:03:10
URL: http://shyam.blogg.se/



Postat av: Sofia

Jag såg på nätet idag när dem berättade vad som hänt efteråt..o dem hade gjort slut för typ 2 veckor sen...

2008-11-24 @ 21:33:30
URL: http://soufih.blogg.se/



Postat av: Sandra

alltså jag skrattade så jag grinade när jag läste ditt inlägg, och nä mitt baksäte är inte gjort för stora personer, knappt 3 pinnar heller så...men finns det hjärterum så finns det stjärterum sägs det, och erkänn ni hade det rätt mysigt där bak, I know you did ;):P



Bitchslappa på du bara, Ty kan man verkligen kalla skväkatrast! :P

2008-11-24 @ 21:46:50



Postat av: Sofia

Hahaha, ja kolla på sånt är ju iaf väldigt viktigt ;)

2008-11-24 @ 22:28:18
URL: http://soufih.blogg.se/



Postat av: Sofia

Hahaha, ja kolla på sånt är ju iaf väldigt viktigt ;)

2008-11-24 @ 22:30:47
URL: http://soufih.blogg.se/



Postat av: Sofia

Hahaha, ja kolla på sånt är ju iaf väldigt viktigt ;)

2008-11-24 @ 22:30:59
URL: http://soufih.blogg.se/



Postat av: Sofia H

Håller verkligen med ang Ty fyfabian skulle också kunna smälla till han några x-antal grr :) haha! Hoppas allt är bra med dig, idag snöar det här i hpda ;P (intresseklubben antecknar) Kram Sofia H

2008-11-25 @ 12:30:36




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0