tired as hell

hej era korkskallar.

jag är så otroligt jävla trött... hur fan ska jag orka jobba 3 dagar till innan det är dags att va ledig en dag? :/ nåja, nästa vecka blir ganska lugn. är ledig tisdag och söndag, för att på söndag åker vi till GREKLAAAAND!!!! moaha, fan va skojsigt!

nu har jag fått tag i en lägga här i habi också, wee. nu slipper jag ha ont i magen över det, bara några hundra saker kvar att fixa innan allt är helt klart men... nåväl, ska bli intressant att se om man överlever hösten :P just nu känns det som att man bara vill ge upp vissa gånger men jag vet ju att det inte blir lättare då...

nu är jag less, jag jobbade som en idiot förra sommaren, pluggade som en idiot förra hösten och vintern och våren i år, jobbat som en idiot denna sommaren... JAG BEHÖVER SEMESTER!!! jag vill sova länge på morgonen en vecka i sträck och bara ligga i sängen och visa fingret åt alla som kommer in och försöker väcka en. mjaja, kanske inte behöver semester, är nog mer sömn jag behöver... skitsamma.

nu ska jag till sandra och peter och hälsa på lite, sen blire duschen och slötime. jag börjar först vid 12 imorn, WOHOO!

Peace.

Kommentarer
Postat av: S

Så du har bestämt dig för att hoppa av?

2009-08-13 @ 13:48:43




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0