soon

söndag igen. det känns som att det alltid är söndag. suck... gillar inte måndagar.

sitter återigen här hos syster i vuono. surrar på lite, funderar... är så otroligt trött. har tre dagar kvar att jobba, långa och sena pass... sen får jag vara ledig i två dagar och bara vara. sova, äta, mysa, älska, skratta. oh, jag längtar.

jag kanske borde åka hem och laga lite middag. börjar få lite huvudvärk så jag antar att det börjar vara dags för mat... imorn efter jobbet blir det gym, (eller hur, elina?) och på  tisdag kör jag ett 9-20.15 pass. efter det hade jag tänkt åka till mamma så vi kan göra våra köttbullar ;) dom är så goda! onsdag... hade jag väl tänkt hinna på stan en sväng innan jag börjar jobba 11... och ta en lite längre lunch så att jag hinner fixa färdigt dom julklapparna jag har kvar att fixa. det kommer nog att gå på 10 minuter men ändå... vill strosa på stan lite :)

nu åker jag hem innan blodsockret sjunker så lågt så jag blir arg ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0