this shit

aaah, jag är så less nu. allt jag har i huvet är psykiska funktionshinder, anknytningsteorier för barn, vad är kriminologi?, osv... allt annat känns så jävla tufft nu å så ännu en tenta på allt det här... det blir skitbra det. känns som att min hjärna är så överhettad så den bara lägger av snart. sen kanske man skulle behöva äta nåt för idag också. blä, har ingen lust.

igår blev det iaf middag hos micke, för å få ventilera tankarna lite å kanske tänka på nåt annat än tenta å skola å seminarier å allt det där. riktigt trevligt var det. tänkte lägga ut bilder på min facebook men måste få nåt program som tar bort redeyes först för jag får aaaaalltid röda ögon på foton. det fick vladde också iofs ;) så får kolla om jag får tag i det, annars får jag lägga ut dom som är okej. orkade inte med nån utgång å tjohejsan, drack ett glas vin till maten å sen tog jag tiobussen hem! å sen blev det mys på hög nivå, hihi! ♥

nu håller jag på å hungrar ihjäl. ska gå å dricka juice :P

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0