ut med det gamla & in med det nya

ah, då är det 2009 då. känns helt otroligt. jag fyller 21 om 18 dagar... hehe, knas. å eftersom alla gjort en liten summering om vad som hänt å vad som hända skall, så vill jag ju också göra det.

år 2008 hände följande:
- 11 år sen min pappa gick bort
- jag fyllde 20 å fick äntligen köpa sprit på system bolaget
- förstod att det kanske är bra å vara ensam ibland även om det gör ont
- blev kär
- lärde mig å skjuta kärlekskänslorna åt sidan, för min egen skull
- jobbat å slitit hela sommaren
- blivit antagen till socionomprogrammet i övik
- packat mina saker å flyttat 50 mil från alla mina nära & kära
- fått underkänt på min första tenta som drog ner mig TOTALT
- lärde mig å acceptera mitt utseende
- kände mig bokstavligt talat värdelös många gånger
- festade en massa
- träffade en massa nytt å härligt folk

år 2009, mina mål:
- ska försöka kämpa med skolan å inte ge upp...
- kommer inte att förlåta människor lika lätt som jag har gjort tidigare
- ska sluta vara så blåögd
- ställa högre krav på människor
- förhoppningsvis köpa en bil
- ska börja tänka lite mer på mig själv i första hand
- ska försöka tala klarspråk å inte krångla till det
- åka till nån ny plats med nån man tycker om

yeah, så äre. nu ska jag snart åka iväg till syrran å gänget, sen packa lite saker innan jag sätter mig på bussen 11.20 imorn för å åka tillbaks till övik...

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0