djupa funderingar

hej alla träskallar.

jag blir lite frustrerad när killen inte svarar, han som bor i lägenheten som jag snart ska flytta till alltså... ringde idag men var mobilsvar å folk brukar ju aldrig lyssnar av den, så jag tänkte att jag skickar sms istället för då får han ju det hursomhelst sen när han väl startar telefonen. men inget svar, måste ju veta hur effektiv jag måste vara med packningen eftersom jag trots allt har samlat på mig en massa saker, min nuvarande hyresvärd vill veta när jag kan flytta ut, måste meddela morsan om när jag flyttar utifall att dom skulle åka ner å hjälpa till, adressändra, boka släp osv. hoh, HJÄLP!

sen ringde jag till haparanda ungdomsmottagning idag å försökte nya receptet på mina p-piller men självklart så var barnmorskan inte där, som vanligt. jag fick prata med nån vikarie som lät som en äldre tant å hon ställde massa frågor,
"har du sex regelbundet?" undra hon å jag tänkte vafan har det med saken att göra, nej sa jag i allafall, vad nu räknas som regelbundet orkade jag inte börja fråga men iaf, då tyckte hon att jag skulle sluta med piller å jag tyckte hon var helt tokig å började för mig själv fundera på hur galen man var innan man åt piller, å när man ibland haft paus från dom tidigare så har det ju känts som att man fått sitta ensam i ett hörn å sura eftersom ingen orkat umgås med en pga humörsvängningarna ;) alltså är det inte bara jag som får lida när man är singel, hon tyckte även folket omkring mig skulle få det hemskt. å andra sidan kanske det skulle vara bra å ibland få vara lite aggressiv å släppa ut känslor men vem fan orkar, då är man ovän istället med halva byn å det blir aldrig bra :P

 

eh ja, jag måste ha mycket fritid när jag kommer på mig själv med å sitta å fundera på helt idiotiska saker...

missa inte grey's anatomy snart!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Vladde

hehe du har fullt upp finnen;)

2009-03-18 @ 20:58:28
URL: http://phonography.blogg.se/



Postat av: Sandr

2009-03-19 @ 10:27:46



Postat av: Sandridandri

Fan Hema vad det låter härligt med dina funderingar. Det är så att vara student, alla möjliga skit tankar åker omkring där uppe på loftet ;) Haha. Jag diggar iaf uppdateringarna :P Ett avbrott, eller början på min pluggdag. Varför ska det vara så svårt att hitta inspiration!!!? Kanske beror på att solen skiner för fulla muggar och man hittar på massa anledningar till att INTE plugga :D

2009-03-19 @ 10:30:55




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0