kära jultomten...

hej kära jultomten. efter lite gnäll från mina nära och kära så bestämde jag mig för att skicka en önskelista till dig, hoppas dina tomtenissar kan använda dator för i år blir det en elektronisk önskelista... men det tror jag nog att dom gör.

i år har jag varit snäll. punkt. ibland kanske lite för snäll. jag har hjälpt människor så mycket jag kunnat och försökt att ställa upp för andra. självklart har ju alla sina dåliga dagar och där är ju jag inget undantag... tyvärr. men jag hoppas att jag varit ordentlig.

här kommer min önskelista:

1. cash. man behöver alltid cash.
2. en digitalkamera. en sån? eller kanske en sån? vad vet jag. jag vet inte vad som är bra ;)
3. en bärbar dator. helst hade jag velat ha en bärbar dator i förrgår redan men... jag väntar med tålamod.
4. en locktång. iofs har jag ju ganska kort hår nu... men det växer juh! och iCurlen är jag väldigt nyfiken på ;)
5. en klocka. finns så många fina klockor... åh. på ur och penns hemsida kan man välja och vraka bland grymma klockor.
6. presentkort. finns ju så många roliga ställen dit man kan slösa sina pengar... presentkort är kanske tråkigt att ge, men skitkul att få. då får du ju köpa exakt det du vill ha. H&M, gina tricotIKEA... u name it.
7. en mp3-spelare. efter att min rosa mp3-spelare har gett upp vill jag nu ha en ny... jag har försökt att lyssna på musik i mobilen men... njäe. jag vill ha en mp3-spelare helt enkelt.

okej... det var väl ungefär det jag önskar mig. återkommer senare om det är något jag har glömt ;)

ha det gött tomten!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, löööv it!!!

Hoppas tomte nissarna förstår sig på datorer så dom hittar din önskelista!

2009-11-10 @ 19:36:55
URL: http://guaparubio.blogg.se/



Postat av: Håkan Bråkan

Tror du önskar samma saker varje år :P

2009-11-10 @ 20:50:39



Postat av: M

då behöver du ju inte läsa, om du redan vet vad jag önskar mig :P

2009-11-12 @ 19:22:40



Postat av: tava♥

ja vill också ha en digitalkamera och bärbar data (:

2009-11-17 @ 16:50:02
URL: http://ttavas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0