long time no see

tjoho!

det var ett tag sen sist, och det beror mest på att jag har jobbat som ett psykfall den här veckan. butiken är öppnad i allafall, och det går inte att beskriva hur skönt det känns! jag jobbar ännu imorgon, sen är jag ledig tisdag. jag vet inte riktigt vad jag ska göra då, ska på linsundersökning vid 12 och sen... sen vet jag inte. jag kanske ska bara vara. mysa med älsklingen och leka med syrrans barn. eventuellt fara på ikea en sväng kanske, vem vet? jag har lite smågrejer jag skulle behöva köpa därifrån. nu minns jag inte alls vad det var... suck. snacka om att huvudet är lite trött kanske, den har inte riktigt velat hänga med i veckan :)

nu ska jag låta lillflickan surfa en stund innan det är dags för henne att sova. vi åker väl hem snart, duschar och kanske glor på lite tv innan det är dags för jobb imorgon klockan 9.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0