skyltsöndag

oh, vad skönt. nu har jag jobbat klart för den här helgen, och sedan är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. dom dagarna är i och för sig fullplanerade. det ska hinna tvättas, städas, gymmas, shoppas, julklappar ska handlas... jag ska hinna umgås med mina nära och kära utan att behöva sitta och gäspa hela tiden ;) men jag trivs på jobbet. fan vad jag trivs. det är många bollar i luften hela tiden och tiden bara flyger iväg. varor ska hinna packas upp, larmas och säljas till nöjda kunder. följesedlar ska faxas in, mailen ska kollas och skyltfönster ska fixas. mmm, jag älskar det tempot! och helger betyder massor med folk, och det är hur kul som helst! fyfan vad jag trivs :)

nu sitter vi hemma hos familjen rovanperä och väntar på att den hemmagjorda pizzan ska bli klar. mums! jag är så hungrig så jag känner hur händerna skakar när jag försöker printa ner lite skit här ;) efter maten ska vi baka pepparkakor med barnen. så mysigt! resten av dagen hade jag tänkt att jag skulle slöa. inte göra ett skit. det får jag ta tag i imorn, med nya krafter och ny energi. idag ska jag bara njuta av sällskapet, njuta av livet och njuta av att jag lever här och nu. just nu känns livet så underbart. jag är så lycklig. ja. så lycklig.

nu ska jag fortsätta mysa på här.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3, syrran

2009-11-22 @ 19:55:14




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0