break

har en break på jobbet, är så uttråkad och trött och jag vill bara hem!

efter jobbet ska vi iväg och äta lite leilanikäk och sen drar vi en sväng till torneå och kollar klädutbudet ;) imorn är det jobb 10-16 och efter det blir det partaj! får se vad vi lyckas hitta på men kul brukar vi ju ha så jag tror inte att det är nån fara ändå.

lägenheten ser dock ännu ut som ett bombnedslag men samtidigt har jag tid nästa vecka och få allt på plats, den här veckan har jag bara velat vara med plutten när han har semester ;P tid finns, tid finns.

jag lever. over and out.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra Sssss

Plutten??? Whaaat? Vad hände med snutten??? :D haha!!!

2009-09-12 @ 10:44:16



Postat av: Anna

Japp det är Hera vi parar :)

Går du inte skola nå mer?

2009-09-14 @ 13:37:03
URL: http://wiccans.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0