en måndag

måndag. en helt vanlig måndag. på nåt sätt så gillar jag inte riktigt måndagar... jag vet inte om det är för att det känns som att det är så långt kvar till fredag. helgen. dags för avslappning. i och för sig så jobbar jag väldigt lite nu så varje dag lär väl bli ganska glassig men ändå. alla andra jobbar ju... nästan alla. jag vill ha ett jobb! ett riktigt jobb.

helgen har varit super. det har varit ikanokarneval, shopping, två turer till ikea, guitar hero och massa myyyys. igårkväll kändes det bara som att helgen gått så jävla fort. usch, jag gillar inte alls söndagkvällar... ensamt och förjävligt. nåja, det fick ju gå ändå och jag somnade väl kring tre i natt tror jag, väcktes av en småirriterad syster på morgonen (hon har lugnat ner sig nu dock) och duschade och åkte iväg till vuono. nu står hon och funderar på om hon ska baka mockarutor... mmm...

näääe, nu är det dags och börja umgås lite. imorn är det tisdag. wonderful.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara lite irriterad, men inte på dig :)

2009-09-28 @ 12:39:14




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0