work

då var man på jobbet igen. kort dag idag, lång dag imorn och kort dag på fredag. sen är jag ledig helgen + måndag. skönt skönt! har inga större planer för helgen heller, lördag ska jag till syster och sitta barnvakt åt kidsen. ska väl även försöka bli klar med en uppgift som jag har kvar att göra för att få godkänt på förra terminen... men har blivit lovad massa saker, att folk ska fixa fram det ena med det andra för att underlätta... men har inte sett röken av nå dokument så det har väl skitit sig ;)

i måndags och igår har jag och camilla varit på kvällspromenader. och fan vad jag har saknat min tjej! det har varit så skönt att ta igen allt man har missat och bara låta munnen rabbla på om allt och inget. känns som att det är 100 år sen man fått prata med henne riktigt ordentligt och det är så skönt att hon är tillbaka här, för en stund i allafall :) jag har saknat dig! :*

nu ska jag springa över till grannhuset (candy world) och titta om jag hittar nå roligt bubbelvatten ;)

tänker på dig, gose ♥

Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Hempsa! Jag vet ju det emellanåt, men i dem situationerna glömmer man liksom bort det. Man tror verkligen på att ens hund är den farligaste. Fast det inte är så. ;) Tack. @->--



Jodå, snart får du reda på det. Men du vet egentligen redan. ;) hihi

2009-09-19 @ 08:12:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0