Don't give up

Det är helt sjukt hur trött en människa kan känna sig ibland. Har jobbat 7-13.30 idag, varit och fixat med lite skolpapper och sånt, skrivit ansökan, kom hem och skulle börja sortera tvätten när det var dags för tvättstuga... Jag höll på att somna sittandes. Och ändå har jag sovit typ 6 timmar i natt, vilket brukar vara tillräckligt när jag jobbar morgonpass. Helt insane.

Huvudet är uppe i tusen varv. Jag trodde inte att jag kunde söka in på internationella socionomprogrammet förrän nästa vinter igen, men ack så fel jag hade... Kan göra en senanmälan fram till 5:e augusti. Spännande :) Håller tummarna för att allting går bra och för att jag kommer in. I really, really want to. Lite annorlunda intagningar i Finland dock, är intervjuer och tester och allt möjligt för att dom ska kunna se att man verkligen är lämplig, och det är ju superbra med tanke på vad det kan vara för folk som vill läsa till socionomer idag... Dock kan min nervositet göra så att det skiter sig, men då äre inte meningen helt enkelt, då får jag prova nästa höst igen! Skam den som ger sig ;)

Min hals gör så sjukt ont, har hört att lösgodis hjälper så jag ska testa den kuren nu. Återkommer senare om hur det gick.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0